Türkiye'de kurulmuş olan en geniş kapasitede sayılan outlet avmleri arasında sayılan Viaport Asia büyüme hızına oldukça artış göstererek devamlılık sağlıyor. Geçmiş yıllar içinde 22. 000. 00 m2 yeni etabında ziyaretçilere yaklaşık 40 adet yeni marka sunmakta olan Viaport Asia,
Coşkun Bayraktar 2017 yılı itibari ile de toplam olan markalar sayısını oldukça yükselterek 217 adet markaya çıkarttı. Dünyada önemli markalar ikinci mağazaları açmış olduğu Viaport içinde ziyaretçi sayı ay içinde 2. 000.000.0 geçmektedir.
Marka Sırası
Üs kısmı açık mimari, Avrupa sokakları anımsatan alışveriş caddelesi, outlet konsept ile lokasyonu ile de fark yaratmakta olan Viaport Asia Türkiye'de çok fazla olan
via gyo ziyaretçisi ile dikkat çekmekte olan avmlerden birisidir.
Öyle bir sorun aylık ortalama 2.000.000.0 kişiyi de bulan viaport kapasitesi yıl içinde ise ortalama olarak da 25. 000. 00 insan geldiğinden dev bir merkezdir. Böyle bir durum olduğunda da büyük ya da küçük bütün marka kategorileri kira yaparak mağaza açarak sırada beklemektedir. Bu trend her geçen gün piyasa üzerinde yaygınlaşmaktadır.
https://www.coskunbayraktar.com/